Skip to main page content

Le texte en français suivra


Important dates:

  • Registration opens on Wednesday, December 2

  • Registration closes on Wednesday, December 16 at 11:59 p.m. EST

  • Deadline to finalize your booth is Friday, January 15 by 5:00 p.m. EST


Any cancellations made on or before Thursday, January 14, 2021 will incur a $100 cancellation fee. No refunds as of Friday, January 15, 2021.


Prior to your registration, please have the following details ready:

  • Logo or visual that you would like to be included in your company profile/booth

  • Company Profile: Brief company overview and description

  • Target Audience: What type of candidates you are looking for (undergraduate or graduate-level? Major/program? Year of study?, etc.)

  • Positions Available: What opportunities you have or typically have available (if not currently recruiting)

  • Social media links

  • Credit card for payment


Dates importantes:

  • La période d'inscription débute le mercredi 2 décembre

  • La période d'inscription se termine le mercredi 16 décembre à 23h59 (HNE)

  • La date limite pour finaliser votre kiosque est le vendredi 15 janvier à 17h00 (HNE)


Toute annulation effectuée au plus tard le jeudi 14 janvier 2021 entraînera des frais d'annulation de 100 $. Aucun remboursement à compter du vendredi 15 janvier 2021.



Avant de commencer votre inscription, veuillez préparer les informations suivantes:

  • Logo ou visuel que vous souhaitez inclure dans votre profil d'entreprise / kiosque

  • Profil de l'entreprise: bref aperçu et description de l'entreprise

  • Public cible: Quel type de candidat recherchez-vous (premier ou deuxième cycle? Majeure / programme? Quelle année d'études?, Etc.)

  • Postes disponibles: Quelles opportunités cherchez vous à combler ou sont généralement disponibles (si vous ne recrutez pas présentement)?

  • Liens de médias sociaux

  • Carte de crédit pour le paiement
Registration Information / Inscription